Veelgestelde vragen: Bestellen

U kunt op twee manieren producten en informatie zoeken in onze winkel:
- Zoeken: U kunt producten of informatie zoeken door een term te typen in het vak ZOEKEN boven aan deze pagina. Resultaten worden gecategoriseerd als producten of inhoud.
- Bladeren in de productcatalogus :door te klikken op PRODUCTEN boven aan deze pagina. Elke categorie in de vervolgkeuzelijst vormt een koppeling naar een productpagina waar u de zoekresultaten kunt filteren op basis van uw wensen.
U kunt producten sorteren op prijs of naam, en u kunt ze filteren op basis van een bepaald prijsbereik of specifieke productkenmerken (zoals resolutie of schermformaat). U kunt meerdere filters tegelijk gebruiken en u kunt ze een voor een of allemaal tegelijk verwijderen. De zoekresultaten worden automatisch bijgewerkt op basis van de gekozen criteria.

Beschikbaarheid van producten

Beschikbaarheidsstatus
De beschikbaarheid van een product wordt aangegeven als:
- Komt binnenkort : wordt gebruikt voor producten die onlangs zijn aangekondigd en die nog niet vooruit kunnen worden besteld.
- Op voorraad: het product kan worden besteld en geleverd.
- Niet op voorraad: het product kan niet worden besteld, maar u kunt op de hoogte worden gesteld wanneer het product weer op voorraad is.
- Niet meer in productie : wordt gebruikt voor producten die niet meer worden geproduceerd en die niet meer verkrijgbaar zijn bij Nikon.

Waarschuw me indien beschikbaar
U kunt per e-mail op de hoogte worden gesteld zodra producten die niet op voorraad zijn of die niet vooraf besteld kunnen worden, weer verkrijgbaar zijn. Klik hiervoor op WAARSCHUW ME INDIEN BESCHIKBAAR en typ uw e-mailadres in het weergegeven formulier.

Leverancier zoeken
Nikon Pro-producten kunnen alleen worden gekocht bij een erkende Nikon Pro-leverancier. U kunt een leverancier zoeken met Nikon's Dealer Locator via de Nikon-website van uw land.

Een bestelling plaatsen

We streven ernaar het u zo gemakkelijk mogelijk te maken om producten te bestellen in onze winkel. Als dit de eerste keer is dat u bij ons winkelt, lees dan de onderstaande stappen.
- Uw winkelwagentje controleren: hier kunt u het aantal geselecteerde producten wijzigen, eventuele aanbiedingen bekijken en vouchercodes voor kortingen invoeren. Als u wilt verdergaan met afrekenen, klikt u op AFREKENEN.
- Afrekenen stap 1: Voordat u een bestelling plaatst, kunt u zich aanmelden, registreren of doorgaan als anonieme klant. Lees de veelgestelde vragen voor meer informatie over de voordelen van registratie.
- Afrekenen stap 2: Geef het factuur- en verzendadres op. U kunt kiezen voor verschillende lever- en factuuradressen.
- Afrekenen stap 3: SSelecteer de verzendmethode. Verzendopties worden beschreven onder LEVERING VAN DE BESTELLING.
- Afrekenen stap 4: Selecteer de betalingsmethode. De betalingsopties worden beschreven onder BETALEN.
- Afrekenen stap 5: Controleer de gegevens van de bestelling. Dit is uw laatste kans om uw bestelling te wijzigen: u kunt het verzend- of factuuradres wijzigen of een andere verzend- of betalingsmethode kiezen. Nadat u zeker weet dat de bestelling in orde is, gaat u akkoord met de Algemene voorwaarden en klikt u op BESTELLING PLAATSEN EN BETALEN.
- Betalen: Uw bestelling wordt geplaatst nadat u uw betalingsgegevens hebt ingevoerd. Als u driemaal achter elkaar onjuiste betalingsgegevens hebt ingevoerd of als uw betaling niet wordt geaccepteerd, keert u terug naar de afrekenpagina en wordt u gevraagd een andere betalingsmethode te selecteren.
- Bevestiging van uw bestelling: Nadat uw betaling is geaccepteerd, wordt uw bestelling bevestigd. U kunt nu verder winkelen of u kunt zich registreren als u hebt gewinkeld als een anonieme klant.

Vouchers

Als u een vouchercode hebt, kunt u deze gebruiken om korting te krijgen.
Voer de code(s) in het daarvoor bestemde vak in wanneer u uw winkelwagentje controleert en klik op VERZENDEN. De toegepaste vouchercode en de bijbehorende korting worden automatisch weergegeven in het winkelwagentje. Als u van gedachten verandert en uw voucher niet wilt gebruiken, klikt u op VERWIJDEREN, waarna de waarde van het winkelwagentje automatisch opnieuw wordt berekend.

Bij sommige vouchercodes kan een foutbericht worden weergegeven wanneer u ze probeert in te vullen. Het gaat hierbij mogelijk om een beperkte code die slechts een bepaald aantal malen of door bepaalde klanten kan worden gebruikt of om een code die is verlopen.

Als u merkt dat u een vouchercode bent vergeten te gebruiken nadat u uw bestelling hebt betaald en bevestigd, kunt u bellen met de klantenservice van de Nikon Store, zodat zij de bestelling voor u kunnen aanpassen. Mits uw bestelling niet is verzonden, kunt u uw korting toch nog verzilveren en wordt het bedrag dat in rekening wordt gebracht op uw creditcard na verzending aangepast.

Bestelstatus controleren

Als u een geregistreerde klant bent, kunt u de status van uw bestelling(en) controleren via MIJN ACCOUNT - MIJN BESTELLINGEN. U kunt bestellingen sorteren op bestelnummer, datum, bedrag en status.

Bestellingen worden als volgt aangeduid:
- Geplaatst: uw bestelling is verzonden naar het Nikon Order Management System.
- Wordt ingepakt: de interne controles zijn voltooid en uw bestelling is gereed om te worden ingepakt.
- Gedeeltelijk ingepakt: vanwege een beperkte voorraad kan slechts een deel van uw bestelling worden ingepakt en verzonden.
- Verzonden: de bestelling is ingepakt en verzonden.
- Gedeeltelijk verzonden: slechts een deel van uw bestelling is ingepakt en verzonden.
- Voltooid: uw bestelling is afgeleverd en ontvangen.
- Geannuleerd: uw bestelling is geannuleerd. Bestellingen of bestelregels kunnen niet worden geannuleerd als hun status is ingesteld op Wordt ingepakt of later.
- Geretourneerd: uw bestelling is geretourneerd naar Nikon en gemarkeerd als ontvangen.
- Gerestitueerd: uw bestelling is gerestitueerd.

Verlanglijst

De volgende functies zijn bedoeld om u snel en gemakkelijk toegang te bieden tot producten die u bevallen.

Opslaan in winkelwagentje
De inhoud van uw winkelwagentje wordt automatisch opgeslagen, ongeacht of u bent aangemeld en zelfs wanneer u zich afmeldt. Daardoor kunt u gemakkelijk producten terugvinden waarvoor u belangstelling hebt. Als u winkelt als een anonieme klant en de cookies van uw browser verwijdert, is uw winkelwagentje leeg wanneer u terugkeert naar de winkel.

Verlanglijst
Als u bent aangemeld, kunt u producten waarin u geïnteresseerd bent, bijhouden door ze toe te voegen aan uw VERLANGLIJST. Gekochte producten worden automatisch verwijderd en u kunt de lijst op elk gewenst moment handmatig bijwerken. Als een product uit productie wordt genomen, ontvangt u een e-mail waarin wordt vermeld dat het product uit uw lijst is verwijderd.

 

 

 

 



Your previous queries:
Geen items gevonden. Probeer het opnieuw.
ZB1 Rebate Credit Memo
Cookie settings