Veelgestelde vragen: Levering van de bestelling

Levering van de bestelling

Verzendpartner
Onze verzendpartners is UPS.

Kan ik het leveradres van een bestelling wijzigen?
Ja, u kunt het leveradres wijzigen totdat de status van uw bestelling is bevestigd, maar daarna niet meer (dat wil zeggen: voordat het verpakkingsproces voor de bestelling is gestart en de status verandert in Wordt ingepakt).

Kan ik een bestelling naar mijn werkadres laten verzenden?
Ja. U kunt verschillende verzend- en factuuradressen gebruiken.

Hoe kan ik zien of de bestelling is verzonden?
U kunt zien welke bestellingen zijn verzonden door naar uw account te gaan en MIJN BESTELLINGEN te openen.
Als de bestelling is verzonden, wordt de status weergegeven als:
- Verzonden: de bestelling is ingepakt en verzonden.
- Gedeeltelijk verzonden: slechts een deel van de bestelling is ingepakt en verzonden.

Kan ik mijn bestelling volgen?
U ontvangt een e-mail met een Track & Trace-koppeling zodra uw bestelling is verzonden.

Verzendmethoden, kosten

De volgende verzendmethoden worden gebruikt:
- Voor bestellingen boven 20 euro: gratis levering
- Andere: 5 EUR

Levertijden

We geven geschatte verzenddatum. De exacte datum hangt af van de beschikbaarheid van producten. In het algemeen duurt dit twee tot vijf werkdagen voor producten die op voorraad zijn. De levertijd voor producten die nabesteld moeten worden kan langer zijn.
U kunt uw bestellingen volgen via de Track & Trace-koppeling die u per e-mail wordt toegezonden zodra uw bestelling wordt verzonden.

Levering in het buitenland

Internationale leveringen zijn niet toegestaan. Bestellingen kunnen alleen worden verzonden naar adressen in hetzelfde land als de Nikon Store waar u bestelt.

 

 



Your previous queries:
Geen items gevonden. Probeer het opnieuw.
ZB1 Rebate Credit Memo