Veelgestelde vragen: Retouren

Retourneren

Gratis retourneren
U kunt producten gemakkelijk en gratis retourneren.

Voorwaarden
U hebt 14 dagen de tijd om een bestelling te retourneren nadat u deze hebt ontvangen. U kunt de hele bestelling of een deel ervan retourneren.
De artikelen moeten nieuw en ongebruikt zijn en de originele verpakking en alle accessoires bevatten.
Raadpleeg ons RETOURBELEID voor meer informatie.

Procedure voor retouraanvragen
Als u een bestelling wilt retourneren, belt u met de klantenservice van de Nikon Store om een retouraanvraag in te dienen en een RMA-nummer aan te vragen.

U kunt producten op twee manieren retourneren:
- U kunt de retourzending afgeven op een postkantoor, waar deze wordt opgehaald door onze logistieke partner Cycleon.
- U kunt een afspraak maken met Cycleon om de retourzending te laten ophalen op een voor u handige locatie.
- Returns that do not meet the policies outlined in our return Terms & Conditions (for example, those that are incomplete or miss accessories) will incur a fine, and the amount of money refunded will be adjusted accordingly.
Wanneer u artikelen retourneert, moet u ze goed inpakken en de originele doos gebruiken. Zorg dat het retouretiket duidelijk zichtbaar is aangebracht op de verpakking en dat het adres en de streepjescodes niet zijn afgedekt of gewijzigd.
Cycleo verzendt de producten naar ons magazijn, waar ze worden gecontroleerd aan de hand van uw retouraanvraag en het retourbeleid dat wordt beschreven in onze Algemene voorwaarden. Als de controles in orde zijn, wordt de restitutie in gang gezet. Als de controles niet in orde zijn, neemt de klantenservice van de Nikon Store hierover contact met u op.
Voor retouren die niet voldoen aan het beleid dat wordt beschreven in onze Algemene voorwaarden voor retouren (zoals onvolledige producten of ontbrekende accessoires), wordt een boete in rekening gebracht die in mindering wordt gebracht op het gerestitueerde bedrag.

Restitutie wegens retour

Alle geretourneerde producten worden gecontroleerd om er zeker van te zijn dat er geen onderdelen of accessoires ontbreken. Als de controle in orde is, wordt de klantenservice van de Nikon Store op de hoogte gesteld en wordt de restitutie in gang gezet. We nemen contact op met onze betalingsprovider en het geld wordt naar uw rekening overgemaakt. We streven ernaar uw geld zo snel mogelijk te restitueren vanaf het moment dat we de geretourneerde artikelen accepteren.
Raadpleeg de ALGEMENE VOORWAARDEN voor meer informatie.

Retouren die niet voldoen aan de algemene voorwaarden

Als u artikelen retourneert die niet voldoen aan het retourbeleid dat wordt beschreven in onze Algemene voorwaarden, worden deze niet geaccepteerd en neemt de klantenservice van de Nikon Store contact met u op.

Een bestelling (gedeeltelijk) annuleren

Als u merkt dat u een fout hebt gemaakt bij een bestelling en deze wilt annuleren, is dit mogelijk zolang de bestelling niet is verzonden.

Kan ik een deel van een bestelling annuleren?
U kunt een bestelling geheel of gedeeltelijk annuleren.

Tot wanneer kan ik een bestelling annuleren?
Bestellingen of bestelregels kunnen worden geannuleerd voordat ze zijn bevestigd, maar daarna niet meer (dat wil zeggen: voordat het verpakkingsproces is gestart en de status is gewijzigd in Wordt ingepakt). Als u te laat bent, moet u wachten tot u uw bestelling ontvangt en eventuele ongewenste artikelen retourneren. Raadpleeg het gedeelte met veelgestelde vragen over RETOUREN voor meer informatie.

Hoe kan ik een bestelling annuleren?
Als u een bestelling of een deel ervan wilt annuleren, belt u met de klantenservice van de Nikon Store, waarna zij hiervoor zorgen.

Betaling annuleren
Als u een bestelling of een deel ervan annuleert, stuurt de klantenservice van de Nikon Store een annuleringsaanvraag naar onze betalingsprovider (Ogone). Als u de volledige bestelling annuleert, wordt de betaling volledig geannuleerd en wordt er geen geld afgeschreven. Bij gedeeltelijke annulering van een bestelling wordt het bedrag dat in rekening wordt gebracht van uw creditcard aangepast nadat de nieuwe bestelling is verzonden.

Bestelling wijzigen

Tot wanneer kan ik een bestelling wijzigen?
Een bestelling kan worden gewijzigd totdat de status is bevestigd, maar daarna niet meer (dat wil zeggen: voordat het verpakkingsproces van de bestelling is gestart en de status verandert in Wordt ingepakt).

Hoe kan ik een bestelling wijzigen?
Als u een bestelling wilt wijzigen, belt u met de klantenservice van de Nikon Store. Zij kunnen uw bestelling aanpassen in de volgende gevallen:
- Als u nieuwe artikelen wilt toevoegen aan een bestelling of het aantal van een bestaande bestelregel wilt verhogen, maakt en plaatst de klantenservice een nieuwe bestelling voor u.
- Als u een artikel uit een bestelling wilt verwijderen of het aantal van een bestaande bestelregel wilt verlagen, wijzigt de klantenservice uw bestelling en wordt een deel van het bedrag gerestitueerd.
- Als u uw persoonlijke gegevens of het verzendadres wilt wijzigen, past de klantenservice de gegevens voor u aan.
- Als u de verzend- of betalingsmethode wilt wijzigen en hierdoor het totaalbedrag van de bestelling toe- of afneemt, zorgt de klantenservice ervoor dat na verzending het juiste bedrag van uw creditcard wordt afgeschreven.

Een bestelling annuleren
Als u een bestelling of een deel ervan annuleert, stuurt de klantenservice van de Nikon Store een annuleringsaanvraag naar onze betalingsprovider (Ogone). Als u de volledige bestelling annuleert, wordt de betaling volledig geannuleerd. Bij gedeeltelijke annulering van een bestelling wordt het bedrag dat in rekening wordt gebracht van uw creditcard aangepast nadat de nieuwe bestelling is verzonden.

Artikel beschadigd na retourtermijn

Als artikelen die u hebt besteld, beschadigd raken nadat de retourtermijn is verstreken, neemt u contact op met het Nikon Support Centre.

 

 



Your previous queries:
Geen items gevonden. Probeer het opnieuw.
ZB1 Rebate Credit Memo
Cookie settings